Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2012

Κουτάκι Κοσμημάτων κ όχι μόνο - Jewelry Box

Γεια σας και πάλι. Ο φίλος μας ο Blogger άλλαξε και ανανεώθηκε και μένα μου φαίνεται λίγο περίεργο όλο αυτό. Δεν ξέρω για σας, αλλά επειδή από τεχνολογία γενικά υστερώ, τώρα τρέμω μην τα κάνω θάλασσα...
Καινούρια ανάρτηση με θέμα ένα κουτάκι από σκέτο κοντραπλακέ που βρήκα με ένα ευρώ στο Euroshop και φυσικά ΕΠΡΕΠΕ να το πάρω. Γενικά μόλις δω κοντραπλακέ ή σουηδικό, κάτι με πιάνει και αμέσως με τρώνε τα χέρια μου!!!






Kept it simple in Copper Colour

Αφού το έτριψα καλά με γυαλόχαρτο, έβγαλα τα μεντεσεδάκια του, το έβαψα με ακρυλικό χρώμα σε χρώμα χαλκού, έκοψα χαρτί από την συλλογή της K&Co Life's Journey και το κόλλησα με κόλλα UHU κατάλληλη και για ντεκουπαζ με την ίδια τεχνική για να μην κάνει φουσκάλες κάτω από το χαρτί. Τα κομμάτια χαρτιού ήταν όλα περασμένα με Vintage Photo Distress ink στις άκρες τους. Το άφησα όλη νύχτα να στεγνώσει καλα και το πέρασα με διάφανο ακρυλικό Pelikan Glitter 18ML, το οποίο και αφήνει στοιχεία χρυσόσκονης πάνω από το χαρτί. Μετά από όλα αυτά και αφού στέγνωσε καλά τοποθέτησα τα μεταλλικά μέρη του κουτιού, κόλλησα με θερμοκόλλα την δαντέλα στο καπάκι και την κορδέλα και από πάνω από το καπάκι συμπλήρωσα με μερικά τριανταφυλλάκια I AM ROSES και  μια εικόνα που έστειλε φιλη σε swap. Τα τριαντάφυλλα τα είχα ήδη ψεκάσει με χειροποίητο glimmer spray αναμιγνύοντας perfect pearls (Ranger), νερό απιονισμένο και χρώμα ακρυλικό σε μικρό μπουκαλάκι σπρέυ.  Δεν ήθελα να το βαρυ-φορτώσω γιατί βρίσκεται στο υπνοδωμάτιο μου και ταιριάζει απλό ως έχει... Αν το έκανα ξανά, σίγουρα θα έβαζα λιγότερο glitter!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hi again! I'm back again with a small jewelry box I made out of a plain plywood box I purchased in a Euro shop. After sanding it down well, I used a copper colour acrylic paint to cover it inside - out. Forgot to mention I had to previously remove all the metallic parts off the box. I used K&Co Life's Journey paper on the box and glued it all down using UHU glue for Decoupage, using the same method, making sure no bubbles of air were trapped under the paper. The pieces of paper cut were all distressed with Vintage Photo Distress ink. I let it dry well all night and the following day covered it with Pelican Glitter acrylic cover. It leaves a nice light shine with golden glitter all over. After that, I attached all the hinges back in place and glued with my hot glue gun the lace and ribbon all around the lid. Then on the top added I AM ROSES roses, after having them glimmer sprayed with some homemade glimmer spray.  I also added on pop dots a stamped image with a lovely pin and feather, sent to me in a swap. It is now decorating my bedroom, but if I would do it again, I'ld go easy on the glitter!!!!