Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Μύρισε Χριστούγεννα!

Αχ... καλώς τα μας και πάλι... ήρθαν τα Χριστούγεννα και μαζί τους πάλι από την αρχή ο στολισμός, τα κουλουράκια και οι ωραίες μυρωδιές... Δεν ξέρω για σας αλλά εμένα προσωπικά είναι η αγαπημένη μου εποχή του χρόνου... έχω τις πιο γλυκές και ζωντανές παιδικές μου αναμνήσεις και αισθάνομαι σαν μικρό παιδί ΚΑΘΕ φορά!

Ευκαιρία βρήκα και γω λοιπόν να φτιάξω μερικά minis για την ανηψούλα μου και το σχολικό τους Bazaar. Χρησιμοποίησα Websters Pages Paper και ιδου το αποτέλεσμα σε ένα απο τα τρία (τ'άλλα δυο είναι υπο κατασκευή).











Enjoy!

6 σχόλια:

  1. Μου αρέσει πάααααααααααααααρα πολύ. Σίγουρα θα το αγόραζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτικο! Πανέμορφα χαρτια, ωραια tags, τελεια στολιδακια! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο Ειρήνη ! Τα χρώματα και τα σχέδια είναι τόσο ελκυστικά!! και μυρίζουν χριστογεννα!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Ειρήνη! Είναι πανέμορφο το χριστουγεννιάτικο αλμπουμάκι σου!!! Πολύ όμορφα, αγαπημένα χαρτιά και τελεία διακοσμημένο!!! Καλές γιορτές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άλλο ένα υπέροχο άλμπουμ. Μου αρέσει πολύ η δουλειά σου και έχω δει αρκετά άλμπουμ σου στο scrapgreece. Πολυ όμορφα χαρτια, διακοσμητικά, όλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ω!υπεροχο!!πραγματικα και καλοδουλεμενο!!καλως σε βρηκα!!
    Καλημερα να εχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ θερμά, warm comments warm the heart xxx!