Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Ακομα Ενας Χρόνος - One more Birthday Party

Κάθε μέρα μας περιτριγυρίζουν χιλιάδες ερωτήσεις - απαντήσεις... Εμένα ένα με τυραννάει ΜΟΝΙΜΑ! ΠΟΥ ΠΑΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ; Ο μεγάλος μου έγινε κιόλας 7 χρονών, δεν μπορώ να το πιστέψω. Ατιμο πράμα ο χρόνος... εκεί που νομίζεις οτι ολα τα έχεις καταλάβει, τσουπ, κάτι γίνεται και αισθάνεσαι οτι ο χρόνος ξεγλύστρισε μέσα από τα χέρια σου. Δε λέω, καλά όλα αυτά που λέμε οτι η κάθε ηλικία έχει τα καλά της και όλα αυτά, αλλα με τίποτα δε θα με χάλαγε να γύρναγα τον χρόνο πίσω. Και αν βαριόμουνα, τσουπ με ένα σάλτο να πήγαινα λίγο πιο μπροστά...Ναι...αμπελοφιλοσοφίες... αλλά πάντα με την απορία μένω...πότε πρόλαβε το μωρό μου και μεγάλωσε έτσι; Εκλεισε κιόλας τα επτά και σαν να ήταν χτες ήρθε στη ζωή μας να μας την κάνει πιο λαμπερή και όμορφη..

Καλό Φθινόπωρο να έχουμε και καθώς είπαμε ο χρόνος περνάει...άντε στη γωνιά καραδοκούν και τα Χριστούγεννα...γι'αυτό και ο γιος μου προχτές μου είπε και το κορυφαίο: "Μαμά στο γράμμα που θα στείλω στον Αγιο Βασίλη να στείλω το όνομα του παιχνιδιού που θέλω, ή να στείλω το όνομα μαζί με τον Κωδικό Προϊόντος;" 


Η τούρτα έγινε με επικάλυψη ζαχαρόπαστας, τα χρώματα πάστας είναι Wilton και είναι συνδυασμός Playmobil και Lego, τα πλέον αγαπημένα του γιου μου.  Για να φτάσει για όλους έκανα 4 σχεδόν ίδιες και τις συνταγές τις ακολούθησα βήμα βήμα από το sintagestispareas.gr . Τα λινκ σας τα παραθέτω πιο κάτω...αξίζει να κάνετε και σεις κατι ανάλογο...εξάλλου όλα για το καμάρι μας!!!!!! Καθώς καμία συνταγή δεν είναι δική μου, αξίζει να επισκεφτείτε το site αυτό!!

http://www.sintagespareas.gr/sintages/keik-sokolatas.html
http://www.sintagespareas.gr/sintages/zaxaropasta.html
http://www.sintagespareas.gr/sintages/krema-zaxaroplastikis-tou-parliarou.html

Για την γέμιση ανακάτεψα την κρέμα ζαχαροπλαστικής με λίγη σαντυγί (οχι πολύ γλυκιά) για να γίνει ανάλαφρη. Την ζαχαρόπαστα την είχα φτιάξει καιρό πριν και απλά της πρόσθεσα χρώμα. Μέγα μυστικό, ΦΟΡΕΣΤΕ ΓΑΝΤΙΑ ΜΙΑΣ ΧΡΗΣΕΩΣ!!! Θα έχετε υπέροχα πολύχρωμα χερακια για ώρες αν δεν το κάνετε (όπως εγω LOL!).....

Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ θερμά, warm comments warm the heart xxx!