Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Ενας "πειραγμένος" Καθρέπτης - An Altered Mirror

Καλησπέρα σας


Επιτέλους μύρισε άνοιξη, το μαρτυρούν και οι ολάνθιστες φρέζιες στο μπαλκόνι μου, τις οποίες δεν χορταίνω να χαζεύω και να μυρίζω! Σε λίγο Πάσχα και οι δουλειές τρέχουν αλλά ξέκλεψα χρόνο για να σας αναρτήσω τον πρώτο μου καθρέπτη, ο οποίος προορίζεται για  μία καλή μου φίλη που σήμερα έχει την τιμητική της... Φιλενάδα πολύχρονη και να σε χαίρονται όλοι όσοι σ'αγαπούν, να δημιουργείς πάντα υπέροχα πράγματα και να είσαι πάντα χαμογελαστή...

Spring is finally here, the Greek Orthodox Easter is just round the corner! We have a million things going on at the same time, but it's bliss just smelling at the flowers on my balcony or cradting. This is an altered project for a friend, may she always be happy and always smiling!

Ετσι από αυτό
Before

Εγινε έτσι....













Ευχομαι φιλενάδα να τον ευχαριστηθείς και οταν τον κοιτάς μόνο να χαμογελάς!

Hugs
xxx

Irene

5 σχόλια:

  1. πολύ όμορφος ο καθρέπτης σου!...μου αρέσει πολύ η γωνίτσα με την παλιά φωτογραφία!είμαι σίγουρη οτι θα ξετρελαθεί η φίλη σου!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με συγκινησες φιλεναδα... ευχαριστω παρα πολυ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι όμορφο που είναι Ειρήνη!!! σίγουρα θα τον λατρέψει το Κατερινιώ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ θερμά, warm comments warm the heart xxx!